يك سوال بانكي از دارم اگر ميتونند راهنمايي كنند ممنون ميشم: در تاريخ ٣١ آگوست مبلغي از بانك اسكوشيا در كت دنژ مونترال به BMO در تورنتو واير ترانسفر شده اما هنوز بعد از ١٦ روز به حساب مقصد واريز نشده بانك اسكوشيا نميدونند چرا و بانك bmo هم ميگند نرسيده و نمي تونند اظهار نظر كنند سوال اينجاست كه ايا ميتونه مربوط به كد بانك باشه؟ كد بانك 04592 است آيا نيازي به عدد ٢ در واير ترانسفر دارد؟ يا مشكل ديگري است؟ تمام إطلاعات اعلام شده درست هستند ممنونم راهنمايي فرماييد.
2021-09-16 01:54:00 Montreal عمومی #تورنتوهميشه بانك مبداً ميتونه track كنه كجا پول متوقف شده و چرا به بانك مقصد نرسيده . اصلاً ربطى به بانك BMO در اين حالت نداره . از بانك scotia بخواهيين كه با دپارتمان واير ترنسفرشون تماس بگيره و اين case رو رديابى كنن ، اگر ميگن نميشه از تنبليشونه ! حتى به فرض محال اطلاعات هم اشتباه باشه اگه. به مقصد نرسه به حساب شما بر ميگيرده ( مبداء) معمولاً كد بانك شامل سه رقم هست مثلاً cibc كدش 010 ( چون من كارمند cibc هستم مثال زدم ) و شماره شعبه يا همون ترانزيت ٥ رقم . اگر شعبه پيگيرى نكرد با رئيس شعبه در ميون بزارين . بايد جوابگوى اين جابحايى پول باشن و همه اينها به شرط اين هستش كه اطلاعات شما كاملاً درست باشه .
2021-09-16 06:18:00
ممنون از راهنمايي. سپاسگزارم
2021-09-16 06:28:00
سلام . بر اساس تجربه خودم می توانم بگویم از پرسنل بانک اسکوشیا بی سوادتر و تنبل تر در هیچ بانکی نمی توان پیدا کرد . فوق العاده بی انگیزه هستند و هیچ اهمیتی به مشکلات مشتری نمی دهند . سیستم شان هم خوب نیست . من هم مشکلی برای ترانسفر کردن پول داشتم که یک ماه معطل ام کردند ...جالب است وقتی به مدیریت بانک شکایت می کنید ، می بینید مدیران بدتر از کارمندان هستند...تجربه من در مورد ۳ شعبه از این بانک در لسل - کوت سنت لوک و شربروک است .
2021-09-16 06:56:00
بله دقيقا
2021-09-16 07:47:00
واقعاً جاى تاسف داره . بانك ها هر چى سود ميبرن به خاطر مشترى هاشون هست . و هميشه بايد كار مشترى به نحو احسن پيگيرى بشه ???
2021-09-16 07:58:00